Idealna kobieta

Dowód na to, że da się o idealnej kobiecie w trzech zdaniach. I wbrew pozorom nie ma nic o cyckach.

Zakładałem podsłuchy zanim to stało się modne. Jakiś czas temu wrzuciłem na mój profil na Instagramie zdjęcie z podpisem mówiącym, że zbieram materiały na wpis dla was. To jeszcze nie jest ten wpis, ten jest trochę przy okazji, bo podczas tamtego spotkania i podczas spotkania dzień później z kolejnymi przyjaciółmi, żeby nie targać ze sobą notatników, po prostu nagrałem obie rozmowy. I tak sobie dzisiaj ich trochę posłuchałem i zrobiłem notatki, ale przy okazji wpadł mi do głowy inny temat.

Temat w zasadzie na trzy zdania, choć mogłoby się wydawać, że o idealnej kobiecie można bez końca, ale podczas przesłuchiwania moich taśm prawdy zwróciłem na pewien moment rozmowy, gdy facetów było trzech i wszyscy przyznaliśmy sobie nawzajem rację co do jednej cechy, którą powinna mieć kobieta. To w sumie taka wypowiedź jeszcze-nie-trzydziestolatków, trochę już doświadczonych i nieco już znużonych niektórymi typami lasek. Otóż wyobraźcie sobie, że jest taka jedna cecha, którą chyba każdy facet chciałby widzieć w swojej wybrance. Idealna kobieta musi umieć przejąć inicjatywę. To takie banalne i oklepane hasło, ale takie prawdziwe i banalne również w wykonaniu. Cała reszta jest drugorzędna, no, może nie licząc wspólnych tematów do rozmów.

Musisz wiedzieć czego chcesz, a wtedy będziesz łakomym kąskiem dla facetów. Jak się ogarniesz i będziesz wiedziała czego chcesz, to łatwo przyjdzie ci przejmowanie inicjatywy. I zabrzmi to może jak jakaś rada od dziadka, ale wydaje mi się, że właśnie na tym polega życie – chcę czegoś i dążę, by to mieć, czy przeżyć. Simple as that.

I ta rozmowa przyniosła też kolejną myśl, że tak naprawdę, wszystko zależy od ciebie. Zanim więc zaczniesz poszukiwania swojego wybranka, warto najpierw rozgryźć samą siebie i swoje własne potrzeby. Bo nie wiem czego chcę, ale wiem czego nie chcę, bywa czasem urocze, ale na dłuższą metę jest tylko męką. Nic tak nie wkurza facetów jak twoje a może jednak wybiorę co innego. Dlatego jak chcesz zrobić świetne wrażenie na jakimś gościu, to najpierw zastanów się kim jesteś, gdzie idziesz i co chcesz zrobić. I dopiero jak już sobie odpowiesz na te pytania, daj wybrankowi znać. Zobaczysz, życie jest wtedy dużo prostsze.

photo credit: manos_simonides via photopin cc

  • Edyta Bednarczyk

    moje ulubione- nie wiem jeszcze czego chcę ale wiem, że chcę tego bardzo :)

    • kel

      Mnie aż strzela jak to słyszę.

  • s

    ja słyszałam jeszcze, że faceci nie lubią jak panienki przeklinają, nadużywają alkoholu, za dużo palą, ale lubią jak gotują :)

    • MaRko

      to też, ale zgadzam się z autorem, najważniejsze jest, gdy laska potrafi wziąć sprawy w swoje ręce ;>

      • s

        tylko czasem wychodzi na opak :) czyli gdy facet dojrzewa to patrzy też na charakter i co panna ma w głowie a nie tylko poniżej :)

  • Agata

    Fajny tekst, krótki zwięzły i prawdziwy :D Ważne tylko, żeby nie odwróciło się to w drugą stronę i aby nie tylko kobieta zawsze przejmowała inicjatywę i podejmowała wszystkie decyzje.. Ale faktycznie kobieta musi wiedzieć czego chcę :))

  • mimi

    Nie spodziewałam się takiej odpowiedzi na to magiczne pytanie jaka to kobita powinna byćxD

  • s

    Nie jestem
    pewna w, pod którym tekstem to pytanie powinno paść, bo pasuje do, kilku, ale
    mam nadzieje, że uda mi sie uzyskać odp. ja osobiście nie potrafię zrozumieć,
    według jakich „kategorii faceci szufladkują kobiety” np.

    1.z nią mogę sypiać, ale nic poza tym,

    2. z nią
    mogę pić piwo, ale do łóżka z nią nie pójdę mimo tego, że jest atrakcyjna,

    3. a z ta to
    chcę wszystko,

    Nie chodzi
    mi o jednorazowe spanie tylko o cos, co ciągnie się na przykład 6 miesięcy.

  • Ana

    Jakie proste, jakie banalne, jakie… skomplikowane. Bo niby lubicie kobiety, które wiedzą, czego chcą, ale coraz częściej mam wrażenie, że się ich, drodzy panowie, jednak boicie :)

    • kel

      Kto się boi, ten się boi. :)

      • Ana

        A mógłby nie! :)

  • Joanna

    Osobiscie uwazam, ze wszystkiego musi byc w umiarze, mezczyznia jak i kobiety muszą przejmowac incijatywę, w zwiazku chodzi by dawac i brac, a nie liczyc tylko na kobiete zeby przejawiała incijatywe. Jak zalezy dwóm stroną obydwoje powinni sie starac,

  • niezdecydowana

    Najtrudniej! Oznacza to, że jestem antyideałem i to się raczej nie zmieni. Mam słabą osobowość i lubię się podporządkowywać innym. Dla mnie to chyba tylko BDSM w takim razie.

  • ola

    my mamy przejmować inicjatywę? Serio? Gdzie się podziali prawdziwi mężczyźni?! Takie mamy teraz niefortunne czasy, że kobiety stały się samowystarczalne a mężczyźni to życiowe fajtłapy. Ot smutne aczkolwiek prawdziwe!

    • kel

      Serio, żadne z Was księżniczki, do których trzeba ciosać mieczem drogę, pędząc na białym rumaku. Za relację odpowiadają obie strony.

  • Jowita Jaskólska

    Idealne kobiety trafija na idiotów.. Ktorzy je traca.. Szkoda mi was kobietki bo przez te niepowodzenia zmieniacie sie.. I wiedniecie z tej radości jaka w sobie macie