Niektórym naprawdę ciężko jest zrozumieć, że dzisiejszy świat działa zupełnie inaczej niż jeszcze pięć czy dziesięć lat temu. Dziś w końcu zaczynają liczyć się ludzie i w końcu zaczyna stawiać się na jakość. A to wszystko dzięki internetowi.

Prasa, radio czy telewizja to wciąż potężne media. Ta ostatnia zwłaszcza. Mówi się, że ten kto ma telewizję, ten ma władzę. Dziś już tak nie jest. Dziś władze ma ten, kto ma internet.

Sprawa NC+ jest tego dobrym przykładem. Ot połączyli się dwaj giganci i myśleli, że postawią ludzi pod ścianę i siłą zmuszą do płacenia więcej za mniej. Nie docenili mediów społecznościowych. Wcześniej przeklinało się w domu, rozmawiało się z sąsiadem i rodziną ale żeby rozpętać wojnę to było za mało. Dziś zakładasz fanpejdża na fejsie i jeśli dołącza do ciebie 50 000 innych niezadowolonych, to wtedy masz pewność, że warto kruszyć kopie.

Kierownictwo NC+ nie doceniło mediów społecznościowych i widać, że zupełnie się w tym nie odnajduje. Dziś nie wystarczy byle gówno w błyszczącym papierku. Dziś trzeba o klienta walczyć jakością, udobruchać go.

To smutne, że nie wyciąga się wniosków z bieżących wydarzeń. Przecież Facebook zdążył zorganizować przewrót w Egipcie, więc co to dla niego jakaś tam telewizja w Polsce. Internet daje naprawdę olbrzymie możliwości, tylko trzeba potrafić to wykorzystać. NC+ musi się jeszcze wiele nauczyć.

Źródło zdjęcia: 1